• Fri frakt över 500 kr
  • Leveranstid 1-3 dagar
  • 30 dagars öppet köp

KUNDTJÄNST

Kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Kontrollera så att din fråga inte redan finns besvarad under vanliga frågor här nedan.

Maila till kundtjanst@barnkalaset.se

Vår kundtjänst besvarar alla frågor på vardagar mellan 08:00-16:00.
Barnkalaset.se drivs av företaget W&G Handel AB (org. nr. 556966-3494)

Vanliga frågor på Barnkalaset.se

Jag har lite frågor om en produkt. Vad ska jag göra?

Hur lång är leveranstiden?

Vad kostar frakten?

Jag måste ha varan innan ett visst datum. Går det att lösa?

Skickar ni till andra länder än Sverige?

Finns varan i lager?

Kan ni kontakta mig när varan kommer in i lager?

Vilka betalningsalternativ har jag?

Kan jag specialbeställa en produkt som inte finns på er webbplats?

Kan jag returnera eller byta en vara?

Kan ni sponsra min blogg eller tävling?

Får jag använda era produktbilder på min blogg eller i ett reportage?

Vem står bakom Barnkalaset.se?

Jag har lite frågor om en produkt. Vad ska jag göra?

Skicka din fråga till oss via mail, kundtjanst@barnkalaset.se. På vardagar brukar vi svara på e-post inom några timmar.

Hur lång är leveranstiden?

Vår ambition är att skicka din order samma eller dagen efter din beställning. Beställningar skickas inom 1-2 arbetsdagar, men 95 % kommer fram dagen efter beställning. Vi gör vårt allra bästa för att ordern skall komma fram så fort som möjligt, men ibland kan det ske att posthanteringen blir försenad och detta kan vi inte påverka. Har du bråttom kan du välja att köpa till prioriterad hantering.

Vad kostar frakten?

Standardfrakt om 49 kronor inklusive moms tillkommer på alla beställningar. Vi erbjuder 49 kronor i rabatt på frakten om du handlar för mer än 500 kronor. Du har även möjlighet att välja till prioriterad hantering om du har extra bråttom. Denna avgift rabatteras inte även om din beställning är kvalificerad för fri frakt.

Jag måste ha varan innan ett visst datum. Går det att lösa?

Vi skickar inom 1-2 arbetsdagar, men om du känner dig osäker och vill veta om vi kommer att kunna leverera innan ett visst datum, kan du maila oss så ger vi dig besked.

Skickar ni till andra länder än Sverige?

I dagsläget finns vi i enbart i Sverige.

Finns varan i lager?

Alla varor som går att beställa på vår sida finns i lager. Finns varan inte i lager står detta uttryckligen.

Kan ni kontakta mig när varan kommer in i lager?

Ja, det kan vi faktiskt. Anmäl dig med din e-post på produktens sida, så får du ett e-mail när den kommer in i lager.

Vilka betalningsalternativ har jag?

Vi erbjuder betalning mot faktura, kontokort, kreditkort och internetbank (Swedbank, Handelsbanken, Nordea, SEB).

Kan jag specialbeställa en produkt som inte finns på er webbplats?

Saknar vi en produkt eller tema som du vill ha, kontakta oss! Vi är öppna för alla produktförslag.

Kan jag returnera eller byta en vara?

Vill du göra en retur så besöker du vår sida med returinformation här

Kan ni sponsra min blogg eller tävling?

Vi får många trevliga förfrågningar om olika bloggsamarbeten. Är du intresserad av att anordna en tävling eller har idéer om andra samarbeten är vi alltid öppna för förslag.
Skicka oss ett DM på Instagram @Barnkalaset.se

Får jag använda era produktbilder på min blogg eller i ett reportage?

Självklart får du det. Ange dock alltid oss som källa när du använder våra bilder. Behöver du bilder med högre upplösning för tryckt material? Maila oss så hjälper vi dig.

Vem står bakom Barnkalaset.se?

Bakom butiken står företaget W&G Handel AB.